login script

Sobota Listopad 25 00:48:50 CET 2000

On Wed, 22 Nov 2000, Tomas Potok wrote:

> Zistil som, ze sa napr. /etc/profile sa spusta nehorazne vela
> krat, napriklad pri spusteni prikazu less (binarka less execne bash a ten
> spracovava skript lesspipe.sh, no pri tom spusti profile...) Podobne aj
> ostatne skripty.

Pokud se /etc/profile spousti i nekdy jindy, nez pri nalogovani (*), tak
je vas system FUBAR. Nepovedlo se nejakemu chytrakovi pridat volani
/etc/profile treba do .bashrc?

(*) Tedy ono se tak deje pri spusteni shellu zpusobem, ze si ten shell
mysli, ze je login shell, coz se dosahne pridanim pomlcky na zacatek
argv[0] resp. parametrem -login u bashe), ale neco takoveho by spontanne
nastavat nemelo.