syslog a logovani HW chyb

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Listopad 25 20:06:14 CET 2000

On Sat, 25 Nov 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> klogd?

Koukal jsem na to, ale zadny rozdil jsem taky neobjevil - soubory
System.map mam umisteny identicky na obou masinach, zadny konfigurak
to nema. Vysvetluju si to tak, ze asi dojde k nejake chybe v kernelu
nebo v alokaci pameti a ta zrejme v tom jednom pripade ovlivni i to
logovaci chovani. Jine veci, treba od scsi, se pisou do dmesg i do
messages stejne.