Modem Well FM-56PCI-HSF Int. (fwd)

Sobota Listopad 25 22:41:03 CET 2000

Preji pekny den,

sice firma Joyce ani po roce nehomologovala (kdy jsem se na to u nich
ptal) interni HW PCI modem, ale dostal jsem prave oznameni o homologaci
tohoto Winmodemu (WELL FM-56PCI-HSF). Jeho doporucena cena je tesne pod
1500,- Kc (maji to napsano na svych strankach).

Doplnujici informace o Winmodemech najdete treba na adrese:
http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html
http://ftp.linux.cz/pub/linux/metalab.unc.edu/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Linmodem-HOWTO.html

Firma Well: http://www.wellmodem.com.tw/
(uprostred dole je odkaz na Linuxovy driver, funkci nemohu overit)

Sam vlastnim u nas nehomologovany tzv. Call-Waiting Well modem pro PCI
sbernici (je pry homologovan na Slovensku). Jeho oznaceni je FM-56PCI-TP,
ziskal jsem ho od firmy Joyce jako vzorek (cena byla 4000,- Kc), funguje
normalne, ma chipset Topic.

S firmou Joyce nemam zadnou spojitost :-)

---------- Forwarded message ----------
Date: Sat, 25 Nov 2000 19:57:38 +0100
From: Joyce CR <joyce na joyce.cz>
To: <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
Subject: FW: Modemy Well FM-56 PCI Int.

Dobrá zpráva pro příznivce Linuxu: na českém trhu je konečně i homologovaný
interní PCI modem s podporou Linuxu - je jím WELL FM-56PCI-HSF.

Ovladače pro Linux uvolnil výrobce modemu, firma Well Communication. Českým
uživatelům budou ovladače k dispozici na webových stránkách firmy JOYCE ČR:
www.joyce.cz/well/podpora/drivery.html cca od 29.11.2000.

Hana Jarosikova
!!! Prosim, pri tech. dotazech zahrnte do odpovedi obdrzenou zpravu !!!
JOYCE CR, s.r.o., Matzenauerova 8, 616 00  Brno
e-mail: joyce na joyce.cz, web: www.joyce.cz, tel./fax: +420-5-43236740

--
                          Milan Kerslager