pop3/imap4 gateway

Neděle Listopad 26 10:49:54 CET 2000

On Wed, 15 Nov 2000, Kudlac Tomas wrote:

> chcem na nasej gw do internetu rozbehat nejaky pop3/imap4 proxy. Na
> freshmeate som nieco nasiel, ale kedze som sa tym nikdy predtym nezaoberal,
> su to pre mna nezname programy. Rad by som vedel ci nemate s niecim podobnym
> skusenosti, hlavne co sa tyka bezpecnosti.

No, proxy by se take hodila (neco jako proxy Squid pro WWW prohlizece),
ale jednodussi asi bude zapnout maskaradu pro tyhle porty. Pak kazdy
klient vnitrni site bude moct navazat spojeni s venkovnim pocitacem, na
kterem je posta vyzvednutelna POP nabo IMAP protokolem (napr. z postovni
schranky na Seznamu).

Oba protokoly umoznuji bezet nad SSL, takze komunikace bude sifrovana),
coz je zadouci (protoze jinak hesla behaji v otevrene podobe po cele
siti). Musi to podporovat samozrejme hlavne server (myslim, ze Netscape i
Outlook to umi). V RH 7.0 uz jsou servery techto sluzeb kompilovane s
openssl, takze zde by problem byt nemel.

--
                        Milan Kerslager