DNS server s rizenym presmerovavanim dotazu ?

Neděle Listopad 26 12:09:43 CET 2000

On Thu, 23 Nov 2000, Karel Dudasek wrote:

> hledam nejaky DNS server pripadne jen DNS cache, ktera by umela
> na zaklade konfiguracniho souboru presmerovavat dotazy
> podle obsahu dotazu ( respektive TOP domeny ).

Myslim, ze lepsi je metoda round-robin, kdy se cykluji odpovedi. Pokud
byste chtel rozkladat zatez lepe, pak bych na to pouzil predrazenou proxy
pred tu vasi vnitrni sit (mluvim tedy vlastne o akceleratoru), ktery bude
rozhazovat prichozi pozadavky na ruzne servery. IMHO to umi Cisco, v
Linuxu urcite neco takoveho bude take (myslim, ze jsem cetl neco u Red
Hatu na jejich Webu, kde se o tom diskutovalo).

Presmerovani na jine servery muze zvladnout i sam Apache pomoci chytre
napsanych redirektoru (mod_rewrite).

--
                        Milan Kerslager