Neviditelna samba (obcas)

ability na karnet.org ability na karnet.org
Neděle Listopad 26 12:30:03 CET 2000

> No, podobne problemy jsem mival v pripade, ze se > neshodovalo jmeno
> pocitace se jmenem v DNS a jmenem, ktere pocitac > dostaval pres DHCP

ano DHCP pouzivam, ale DNS je pouzivano z jineho pocitace

> (prideluji adresy staticky, tj. podle MAC adresy > sitove karty).

tomu se chci pokud mozno vyhnout

> Prihlasujete se do Windows nebo k Sambe? Mate > prihlasuji se do windows

> posledni Sambu? Muzete na
cislo vam ted z hlavy nereknu, ale je to z posledni verze stabilniho debiana

> sdilene disky ostatnich okynek v siti? Nenadava Samba nedostanu se z toho pocitaceuz nikam na sit, krome webu a posty

> neco do sveho logu
nic nevypisuje, tvari se ze je v poradku

> (zkousel jste zvysit uroven logovani)? Nema nejaky > jak to myslite zvysit uroven logovani

pocitac v siti stejne
> jmeno jako ta Samba? Sedi Workgroupy?
jmeno stejne neni a worgroupy josu v poradku, jinak bych ji nevidel s odtatnimi pocitaci v jedne skupine

Register for your free domain name!
Plus free email and a personal portal
http://www.namedemo.com