interbase na linuxu nebezi :(

Ales Nehyba neal na cbox.cz
Neděle Listopad 26 12:49:47 CET 2000

Dobry den,

Omlouvam se za ponekud OT, ale na news.felk.cvut.cz jsem nenasel funkcni
NG na toto tema.
Mam SuSE Linux 6.4 (ChipCD) a snazim se na nem rozbehnout Interbase 6.1
(z PCWorldCD).
Zkusil jsem podle dokumentace spustit /opt/interbase/bin/ibmgr -start
-forever, po nekolika vterinach mi to napise:

check $INTERBASE/interbase.log file for errors
can not start server

v log souboru jsou radky rikajici toto:

server (Server)  Sun Nov 26 12:35:42 2000
	SERVER/process_packet: connection rejected for root

Stejny vysledek dostanu i kdyz se pokusim IB spustit uplne presne podle
dokumentace (GetStart.pdf/str.14/bod 9).

Zvlastni je, ze kdyz pak zkusim ps, tak bezi ibserver a ibguard. Take
pri spusteni testu api1 -- api14 se zmeni chybove hlaseni na:

connection rejected by remote interface
SQLCODE:-923

Do /etc/services pribyl zaznam

gds_db  3050/tcp  #Interbase Database remote protocol

Muze mi nekdo poradit kde je chyba, nebo mi rict, na kterem serveru je
prislusna NG??

Diky
Ales Nehyba