interbase na linuxu nebezi :(

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Neděle Listopad 26 14:37:03 CET 2000

ad 1: to je nejspis postgres ;-)
ad 2: pokud vim, interbase ma default usera SYSDBA, heslo masterkey
ad vubec interbaze: tady nam jede na ruznych RedHatech, je to ovsem IB
stazena primo z interbase.com a nainstalovana z rpm. Jo, a neni to
superserver, ale classic architektura. Ma to tu drobnou vyhodu, ze kdyz
zhuci jeden thread, nechcipne cely server (coz by pri soucasne
pripojenych cca 150 uzivatelich nebylo tak docela ono).

Toma9 Vondra wrote:

> Ahoj,
> mozna si to pletu s databazi Postgres, protoze jsem je rozbihal obe ve
> stejnou dobu na stejnym compu, ale zkus se podivat, na nasledujici dve
> moznosti, ktere mne napadly:
>
> 1) Nema Interbase soubor, do ktereho se zapisuji "trusted host and users".
> 2) Zkus to spustit s parametry "-u root -p masterkey" (syntaxi si zase radsi
> over v manualu). Ja vim ze po instalaci je uvadeno jine heslo, ale to je
> SPATNE.
>
> Nicmene muzes se jeste zkusit poradit s dokumentaci, konkretne s casti o
> [...]

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/