dodatocne poznatky

Neděle Listopad 26 22:48:37 CET 2000

On Sun, 26 Nov 2000, Pavel Janík ml. wrote:

> Nevím, co je doporučováno, ale já osobně jsem proti jakémukoli druhu SW
> RAIDu na serverech, kde *doopravdy* o něco jde.

Řekl bych, že je to vždy otázka (ne)jen ceny. Volíme vždy kompromis mezi
bezpečností, cenou a použitelností. S přihlédnutím k této skutečnosti
nelze nic vyloučit (ani SW raid ani platformu PC ani Unix jako systém). V
opačném případě bychom všichni používali třeba Sun 10000, AS/400 (v
případě HW), jiné OS i jiné programy (viz třeba štábní informační systém
ve Visual Basicu nebo v čem to ti šílenci chtějí provozovat).

Politici (a diplomati) říkají: nikdy neříkej nikdy. U nás to platí také
(tvrzení lze obměnit za účelem kritiky jakéhokoliv jiného kategorického
tvrzení).

--
                        Milan Kerslager