GTK - problem s uzavrenim okna

Robert NEDBAL robik na veverka.sh.cvut.cz
Neděle Listopad 26 22:25:15 CET 2000

Mate pravdu, Dia asi nebyl ten nejlepsi priklad :)  (segfaulti mi stejne
jako vam). Nicmene princip _odkoukavani_ zustava stejny :)

Robert

Stanislav Šípek <almara na almara.cz> wrote:
> Dival jsem se do tech zdrojaku a taky jsem si to DIA vyzkousel a ma tu samou
> chybu. Zkuste si otevrit okno "konfigurace", zavrit ho krizkem vpravo nahore
> (ne tlacitkem zavrit), pak ho znovu otevrit a po stisku krizku to 100% spadne.
> Zrejme  asi chyba v GTK. Da se to nejak osetrit nebo odstranit?
>
> Standa

Robert Nedbal - Czech Technical University in Prague, Czech Republic
email: R.Nedbal na sh.cvut.cz             http://www.sh.cvut.cz/~robik/
          /* Debuggers are evil. Never ever trust them. */