IDE napalovacka MITSUMI

tief na hit.sk tief na hit.sk
Pondělí Listopad 27 08:41:10 CET 2000

Zdravim.

Vcera som prinstalovaval jeden server a narazil som na zaujimavy problem.
Je tam napalovacka MITSUMI IDE, presny typ teraz neviem, ale viem zistit.
Po nakompilovani SCSI emulacie ju korektne naslo. Citat CD cez scsi
emulaciu ide bez problemov. cdrecord ju normalne vidi, scanbus tiez,
vsetko ide v pohode az kym neskusim napalovat. Skusal som media 3 znaciek:
BASF, SAMSUNG a TEAK. Ked som dal TEAK medium napalovanie islo bez
problemov. ALE BASF a SAMSUNG nejdu. Pri zacati napalovania prejde
inicializacia v poriadku, ale tesne pred tym nez ma zacat odpocitavanie
sa zasekne, asi minutu sa nic nedeje a potom zacne na obrazovku vypisovat
hlasky o timeoute na scsi zariadeni, reste IRQ a podobne .. pomoze len
reset. Ked som to spustil s paremtrom -v zistil som ze to blbne vtedy,
ked sa cdrecord snazi s CDcka nacitat nejake data. cdrecord som skusal
1.8 aj 1.9, kernel je 2.2.10. Este som si vsimol ze TEAK je podla
cdrecordu short type medium, a tie dve su long range medium.

s pozdravom

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk