Sitovka 3c905c-tx

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Listopad 27 08:42:38 CET 2000

Navratil Jiri wrote:

> Na SUSE 6.4 mi chodi bez problemu.
>
> Jiri Navratil

Chodi pod Debianem bezproblemu. Komplikace s instalaci je nemit volny
slot.

ovladac sitovky pridejte do /etc/modules -> 3c59x
Pokud jej jich vice jak 1, tak doporucuji otestovat z diskety od vyrobce
zda nejsou v konfliktu a pokud projde test, tak jsou pod linuxem fajn.
Maximalne jsem jich provozoval 5 v jednom PC.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz