Jak přeskládat partitions?

Mirek Kokrda numira na atlas.cz
Pondělí Listopad 27 09:46:32 CET 2000

Libor Chocholaty wrote:

> Varuji pred pouzivanim tohoto softu. Me zmenil geometrii disku a ani se
> nezeptala Windowsy, ktere tam byly taky to uz nerozdejchaly.
>
> Libor Chocholaty

 Opravdu? A co to podle vas znamena "zmenil geometrii disku"? :))
 A sam od sebe? Nebo to bylo rukama? :))

 Bez urazky, PM v.3 mel chybu, ktera se tykala fat32, kterou sice
korektne zvetsil, lec pri zmensovani sla tato do kytek. Byl vydan patch
pro v.3 a ve v.4 uz funguje bez problemu.

 A jen tak pustit do konference blabol, i kdyz se tyka komercniho softu
:((

 O vyssi verze jsem se nezajimal, nebot jakekoliv upravy partisnu zvlada
PM v.4 a dalsi funkce vyssich verzi mi pripadaji nezajimave....

by...
--
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz	- System support engineer ICZ a.s.