Fonty v RH 7.0

Richard Machát machat na chpr.szu.cz
Pondělí Listopad 27 09:55:01 CET 2000

 Ahoj,
 nainstaloval jsem RH 7.0, ale mam problemy s fontama.
 Pri startu spadne Xserver a vypise mi to chybovou hlasku:

 Default font not fonud (ci neco takoveho). Font "fixed"

 A pritom v XF86Config mam nakonfigurovano:

 /usr/X11R6/.../TrueType;
 unix/:7100

 S tim to driv jelo, ted ne. Proc? Cesty jsem kontroloval. Stejne tak mam
 cesty nakonfigurovane v /etc/X11/fs/config - cesty taky odpovidaji.

 V XF86Config-4 mam:

 unix/:7100

 Vzdycky jsem to rozchodil ani jsem nevedel jak, ale ted mi to nejak nejde.
 Je na to nejake HOW-TO nebo jina dokumentace? Jeste jsem nepochopil tu
 filosofii konfigurace fontu a nic jsem na inetu pro RH7.0 nenasel.
 Nema to souvislost s tim, ze tam mam nainstalovany MySQL, PHP server,
 Apache, KDE.

 Piste mi prosim na machat na chpr.szu.cz, nebot nejsem prihlasen do
konference.

 DIKY
                      S pozdravem Richard Machát