do_try_to_free_pages ???

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Listopad 27 10:22:48 CET 2000

Zdravim,

trochu jsme testovali server s Interbasi 6.0 a v dobe, kdy jsme zabijeli
spoustu pripojenych konexi, se nam na konzoli zacaly objevovat hlasky

VM: do_try_to_free_pages failed for gds_inet_server

V prubehu testovani jsme obcas narazili na tohle:

VFS: file-max limit 4096 reached,
nasledovano
Unable to load interpreter /lib/ld-linux.so.2

Pochopil jsem, ze ten server ma zrejme nejaky problem ;-), ale netusim,
co se s tim da delat. Problem cislo 2 se mi podarilo (docasne?)
odstranit
echo '8192' >/proc/sys/fs/file-max
,ale nejsem si jist, jestli je to zcela regulerni, pripadne kompletni
reseni. Take by me zajimalo, coze se to ten system vlastne pokousi
udelat. Muzete me osvitit? Diky!

kernel 2.2.17, IB 6.0 classic, rpmka na urovni poslednich upgradu na
Redhat 6.2. zelezo - 2*xeon550, 2g pameti, diskove pole 65g+scsi disk se
systemem a swapem 8g

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/