Modem Well FM-56PCI-HSF Int. (fwd)

Joyce CR joyce na joyce.cz
Pondělí Listopad 27 12:38:41 CET 2000

Vazeny pane Kerslagere,

dovoluji si upresnit Vase informace:
* WELL FM-56PCI-HSF je tzv. softwarovy modem, homologovany je jiz od
cervna.

Velice bych ocenila, kdybyste mohl dolozit, ze jste od nas zakoupil
faxmodem FM-56PCI-TP. Dle nasi evidence jsme zadny (ani vzorek) neprodali.

S pozdravem

Hana Jarosikova
P.S. pro linux na linux.cz:
S panem Kerslagerem nemam zadnou spojitost :-)

------------------------
JOYCE CR, s.r.o., Matzenauerova 8, 616 00  Brno
e-mail: joyce na joyce.cz, web: www.joyce.cz, tel./fax: +420-5-43236740

http://ftp.linux.cz/pub/linux/metalab.unc.edu/docs/HOWTO/other-formats/h
tml_single/Linmodem-HOWTO.html

| Firma Well: http://www.wellmodem.com.tw/
| (uprostred dole je odkaz na Linuxovy driver, funkci nemohu overit)
|
| Sam vlastnim u nas nehomologovany tzv. Call-Waiting Well modem pro PCI
| sbernici (je pry homologovan na Slovensku). Jeho oznaceni je FM-56PCI-TP,
| ziskal jsem ho od firmy Joyce jako vzorek (cena byla 4000,- Kc), funguje
| normalne, ma chipset Topic.
|
| S firmou Joyce nemam zadnou spojitost :-)

Českým
| uživatelům budou ovladače k dispozici na webových stránkách firmy JOYCE
ČR: