IDE napalovacka MITSUMI

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Listopad 27 13:37:16 CET 2000

Ahoj,

>Budete se muset smirit s tim, ze nektere (ty levnejsi) IDE vypalovacky
>jsou totalni smejdy. Mel jsem v ruce (a v masine) Mitsumi 4801TE a ta se
>pro zmenu chovala tak, ze na medium BASF slo vypalovat pouze speed=2,

Vzdy budu nejake problematicke kombinacie mechanika / medium.
Prave tuto mechaniku mam asi rok a doteraz som mal problem
raz. Palil som najma na TDK a teraz na akysi noname z hypermarketu.

Drahsiu vypalovacku by som odporucal v pripade, ze sa pali
pre "siroku verejnost" a ludia to musia precitat hocicim a aj
vtedy by som radsej nepalil maximalnou rychlostou. Pokial
to clovek chce na zalohovanie a obcasne prepalenie najnovsieho
Linuxu, bohate vyhoveju aj tie lacnejsie stroje. V pripade
problemov si potom proste treba najst vhodne medium.

Stano