DHCP

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Listopad 27 17:49:15 CET 2000

Zdravim.
Som si nasiel trosku casu na vyskusanie DHCP a neviem si poradit z
nasledovnym problemom. Server priradi pocitacu ip-cko aj adresu routra.
Pocitac si to vsetko pekne nahodi do routovacej tabulky a clovek by cakal
ze je vsetko okej. Lenze:
1. ked dam ping z pocitaca na server tak cez tcpdump vidim, ze ping
prisiel, server odpovedal ALE klient tuto odpoved nezaregistroval ?
2. opacne ked dam zae ping so servera na stroj, tak ten na ping
neodpoveda.

Nevie niekto na co som mohol zabudnut ? Netreba nahodu nastavit este
nejaky parameter ?

Konfiguracia je zhruba takato:
server-name "stroj.domena.sk";
option domain-name "domena.sk";
option subnet-mask 255.255.255.128;
option routers 192.168.0.1;
option netbios-name-servers 192.168.0.1;
subnet 192.168.0.0 netmask 255.255.255.128 {
         host masinka {
         hardware ethernet xyz;
         fixed-address 192.168.0.15;
         }}

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2