dodatocne poznatky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 28 10:22:57 CET 2000

| Odesílatel: Pavel Janík ml. <Pavel na Janik.cz>
|    From: Roman DAVID <rdavid na turbolinux.cz>
|    Date: Fri, 24 Nov 2000 12:25:15 +0100
|
|    > Swapovani:
|    > /dev/hda2  swap   swap, prio1
|    > /dev/hdc2  swap   swap, prio1
|    >
|    > takze kdyz dojde k chybe jednoho z disku,
|    > staci jej odpojit a neprijdete o data na swapu.
|
| Čili já jsem to pochopil tak, že máte *softwarový* mirror na swap
partition
| (dojde-li k chybě na jednom disku a tudíž nebude fungovat ani odkládací
> [...]

Docela me tento thread zacal taky zajimat...

A co takhle swapovat do souboru, ktery by byl na zrcadle? Takhle by to snad
slo, nebo ne? SIce to neni naprosto idealni reseni, co se tyce vykonu
diskovych operaci, ale kdyz uz clovak ma low-cost reseni jako SW raid, tak
musi pocitat s "low-cost" zatizenim systemu (SW raid mam rad asi jako
winmodem).

Zdravi
             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz