Neviditelna samba (obcas)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 28 10:27:27 CET 2000

| Odesílatel: ability na karnet.org
| pouze neviditelna (v okolnich pocitacich)?
| nebo opravdu nedosazitelna (treba prez pripojeni disku)?
|

| no.. ani pripojit .... network is unrecheable... hlsi windosy...
|
| uz prave nevim co vyzkouset... jede to na obycejnou worgroup a hesla se
overuji pod linuxem..

No a neni to treba necim jinym, treba sitovkou na tech woknech? Me tohle
delaly jednu dobu cipy Realtek co se davaly na ISA ne2k kompatibilni kartu.
Dokonce se mi stavalo, ze z jednoho pocitace sla sitovka pingnout, ale data
ven nesla - ani zvenku pingnout nesla, no a v jinem fungovala OK.

Zdravi
             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications