Neviditelna samba (obcas)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 28 13:31:25 CET 2000

On Tue, 28 Nov 2000, Martin Lebeda wrote:

> Tak to by mne zajimalo blize, neustale s tim bojuji...mam sambu jako
> browsemaster i wins server (na pozadani zverejnim konfiguraci, pokud to pomuze).
>
> Cim to je a jak to odstranit?
Zcela to odstranit nejde, ten protokol je proste tak postaeny.

Prekontrolujte, jestli skutecne vsechny pocitace maji tu sambu za svuj
wins (tedy pokud to do nich nelejete pres DHCP, tam je zase potreba
overit, ze v klientu je zaskrntnuto nejake to use dhcp for wins). A na
sambe zvyste OSlevel. Mel byste byt schopen videt nove nabehle pocitace
tak do peti minut.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.