Neviditelna samba (obcas)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 28 14:21:20 CET 2000

On Tue, 28 Nov 2000, Miroslav PRAGL wrote:

> Jeste bacha na Scope_ID - jine scope_id a nevidi se
> mrknete se take nmblookupem po browsemasteru ze vsech stanic, maji-li
> stejneho

Scope ID bych doporucoval nikdy nevyplnovat. Podle se se nevidi ani stejna
Scope ID, pokud se jedna o ruzne verze windows.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!