utok (HOWTO-verify-my-rpm-package-with-digital-sign)

Vaclav Stepan w na bobr0.fjfi.cvut.cz
Úterý Listopad 28 12:27:20 CET 2000

On Tue, Nov 28, 2000 at 02:23:33PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> Prakticky kazdy SCSI disk ma propojku, ktere ho prepne do RO rezimu. Ale
> urcite bych ji nepropojoval s tlacitkem turbo, protoze jadro ponese dost
> nelibe, kdyz se mu jen tak zmeni disk na RO. Nejdriv je potreba dat
> remount na ro.

Propojky jsem si vsiml, ale --- jak zareaguje disk na prepnuti zaziva?
Prezilo by to treba preswitchovani SCSI adres za behu? (zabavna myslenka) :-)

Diky

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz