RW rezim na SCSI DVD-ROM Toshiba,UDF filesystem,nefunkcni mkfs.u df

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 28 12:44:47 CET 2000

On 28/11/2000, Hlavatý Jiří wrote:

> netrapil se tu nekdo s vypalovanim DVD disku pod linuxem ? po mnoha
> pokusech jsem ustoupil od iso9660(funkcnost pouze do 2GB,cdrecorder ma
> nejake problemy najit SCSI device) a chci pouzit UDF, jenze  nefunguje
> vyrobeni FS na onom DVD disku, shell na prikaz 'mkfs -t udf /dev/sda1'
> zahlasi "mkfs.udf: No such file or directory"...podporu v kernelu
> samozrejmne mam,poradi nekdo ?

Ale asi nemate udf-tools (http://trylinux.com/projects/udf/).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas