Vymena disku za chodu (Re: utok ...)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Listopad 28 13:02:27 CET 2000

On Tue, 28 Nov 2000, Dan Ohnesorg wrote:

>Prakticky kazdy SCSI disk ma propojku, ktere ho prepne do RO rezimu. Ale
>urcite bych ji nepropojoval s tlacitkem turbo, protoze jadro ponese dost
>nelibe, kdyz se mu jen tak zmeni disk na RO. Nejdriv je potreba dat
>remount na ro.
>
>zdravim
>dan

Kdyz uz jsme u toho, kamarad mi rikal, ze existuje ramecky
na disky, co se u nich da bezpecne odpojitt napajeni disku
za chodu (cili i vymenovat disky za chodu). Nemate nekdo
zkusenost, jak to snasi jadro? (Hlavne, jestli se mu da
vnutit jina geometrie noveho disku...)

Diky

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)