gatos a ati a-i-w 128 32MB RAM (fwd)

Vojtech Janota janov9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 28 14:39:06 CET 2000

On Tue, 28 Nov 2000, Jan Klugl wrote:

> Podival bych se do dokumentace jestli je tahle karta podporovana.
> Podle mych [starych] informaci neni.
>
> --
>
>                                     Jan Klügl

Karta neni podporovana gatosem, ale je podporovana v ati_xv. Beha to pouze
pod XFree 4.0.1 a potrebny modul r128_drv.o je ke stazeni na
http://www.linuxvideo.org/gatos/ . Osobne tento driver povazuji za velmi
nestabilni, je plny chyb a navic podpora pro PAL je zalostna. Na to ale
asi prijdete sam.

Vojta Janota

PS: k samotnemu sledovani pohyblivych obrazku je potreba xawtv (novejsi
verze) nebo jina Xv rozumici aplikace