gatos a ati a-i-w 128 32MB RAM

Úterý Listopad 28 14:50:10 CET 2000

Jan Vaclavik napsal:
> 	Zdravim,
> rad bych se pozeptal, jestli se nekomu podarilo rozchodit Gatos s
> All-in-wonder 128 s 32MB RAM?

tato karta nebyla podporovana. Trosku jsem se podival do mailing listu gatose
a mel jsem pocit, ze tam nekdo psal, ze to jde. da se tam doklikat prez
http://www.linuxvideo.com/
Tam si lze i stahnout driver do XF4, ktery podporuje AiW128 32MB televizi.

> 	Me to hlasi, ze pri inicializaci bt4..(nevim presne) takove
> zarizeni neexistuje a jeste ze pamet je zamcena nebo neco podobneho.
> Zkousel jsem to na kernelu 2.2 i 2.4, ale to asi je jedno. Nebo je potreba

jedno

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.