1 CPU a multiprocesorove jadro

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 28 20:51:35 CET 2000

On Tue, Nov 28, 2000 at 07:32:53PM +0100, Zdenek Svarc wrote:
>     nedavno jsem instaloval jeden Dell jako cache server. Az ted
> s odstupem casu me napadlo, ze jsem nevyzkousel jednu zajimavost a sice,
> jestli by ten linux snesl nabootovat obycejne (ne-smp jadro).

Nejspis ano.

> S tim souvisi druha vec a sice jestli, i kdyz se jedna o server osazeny
> pouze jednim CPU, vyuzije nejakym zpusobem vyhod (rychlosti) smp
> kernelu ?

Kdyby byl SMP kernel nejak vyhodnejsi na 1CPU nez "normalni" kernel, tak
by "normalni" kernel neexistoval.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//