nejde login ???

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Listopad 29 10:49:45 CET 2000

Pokud jste skutecne zapomnel jen heslo a pouzivate lilo, pak staci nabootovat v
runlevelu 2 (single user mode). Pockejte na vyzvu lilo, pak napiste nazev labelu
a pridejte S (tedy jednu mezeru a velke pismeno S). System nabehne jakoby pod
rootem a nebude chtit zadne heslo. Zmente heslo pro roota (passwd root) a muzete
si nahodit vas bezny runlevel (napr 3) pomoci prikazu init, napr. init 3.

Michal Vymazal