File manager - jaky?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Listopad 29 11:49:49 CET 2000

> Dobry den,
> Existuje nejaky file manager pod GNOME podobny treba Salamandrovi pod Win?
> Pouzivam emelfm, ale chtel bych neco lepsiho.
> Dekuji za tipy.
> Petr Holub

gentoo (pod Gtk), lze jej castecne "lokalizovat" prepsanim napisu tlacitek
xnc (X-Northern Commander), kteremu jsem viditelne tlacitka funkci pocestil
a pak jej prekompiloval

Nemohu si ale pomoc, nejlip vychazi mc spousteny v xtermu,  nastavenym pro
zobrazovani ceskych fontu dostatecne velikych.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz