Error opening terminal: xterm.

Jaroslav Ostadal s98704 na vsb.cz
Středa Listopad 29 01:12:14 CET 2000

> <joke> NumLock? </joke>

problem je v tom ze mam zapnutou num klavesnici a presto to nepise.

v jakem koliv konzolovem nebo Xsovem terminalu chci pustit programek
mp3blaster a
vyhodi tu tuhle hlasku :

s98704 na Alpha:~$ mp3blaster
Error opening terminal: xterm.
s98704 na Alpha:~$

> Jestli myslite, aby ``fixed'' byl alias na neco jineho, hledejte
> fonts.alias soubory v adresari, kde mate fonty pro X (adresare vypsane
> v /etc/X11/fs/config nebo /etc/X11/XF86Config).

Prima to jsem vedel kde mam fonty ovsem Fonts.alias jsem tam nenasel..
:(
je to nejake divne ... Proste jsem nenasel kde se nastavuje Default Font
pro xsy

--
regards / S pozdravem
Jaroslav Ostadal