ASUS A7V + Duron

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Listopad 29 18:39:45 CET 2000

Lukas Hejtmanek wrote:
: No jediny problem je, kdyz ma clovek vic PCI karet, protoze ty PCI sloty
: maji pevne nastavene
: s kym budou sdilet IRQ, takze napriklad mi nejela RTL8139 karta v PCI
: slotu 2, protoze
: to ma sdilene s Promise radicem. Ve 3. jede. 4. a 5. PCI slot je sdileny
: s USB a navic jsou sdilene
: spolu, 1. je sdileny s AGP, tak jsem do 4. pridal zvukovku a dalsi kartu
: uz asi nepridam.
: Nevim, ktery ovladac umi sdilet irq, krome PCI IDE.

	Urcite 3c59x, BusLogic, aic7xxx, eepro100, ...

	Ja jsem mel s tim ASUSem problem v ftp.linux.cz - nechodil
s tim SCSI radic BusLogic. V nekterych slotech neprosly ani jeho
interni testy v BIOSu, v nekterych slotech to fungovalo, ale pak se
cely system zakousl v okamziku pristupu na disk (vetsinou neco malo
precetl, ale jak se zapnulo tagget queue, system zatuhl). S jinymi
radici tentyz disk a tataz deska chodila v poradku.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //