ako spustit script v php ak php je modul apache ?

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Listopad 29 18:30:38 CET 2000

office wrote:

> Zdravim vsetkych  vospolok :)
> potrebujem spustit script php, ale mam php skompilovane ako modul apache
> da sa to nejako, alebo to treba skompilovat este raz ako cgi - neexistuje
> ina moznost ?
> pomocou lynxu a cronu mi to nejde hladam moznost
> dakujem za kazdu radu.

A co pomoci cronu a wget...

Ale jinak.. pri kompilaci php3 jako modul do apache se soucasne
automaticky skompiluje i binarka (jen se to nikde nepropaguje) takze
byste ji mel mit a pres ni je to pak vpohodemozne. BTW ta binarka neni
stripnuta.. doporucuji udelat.

Honza

--