routovanie v sieti

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Středa Listopad 29 20:08:56 CET 2000

Dne St, 29 lis 2000 jste napsal(a):
> Zdravim...
>
> prosim vas o radu...neviem sa vysomarit z toho routovania. Potrebujem

Proc mate dva pocitace za sebou?
Jeden vyhodte a nechte tam jeden jako fireval a pro postu a je po problemu.
Jste paranoidni ze potrebujete dva firewaly za sebou?
Staci 1 ale radne nakonfigurovany.

Nebo pro postu vyclente nejaky normalni v siti.
A pro firewal 1 samostatny.

> |---------|aa.bb.cc.dd
> |  modem  | --------|
> |---------|         |
>                      | ppp0 (staticka gg.hh.jj.kk)
>               |------------|
>               |  firewall  |pocitac 1
>               |------------|
>                      | eth0
>                      | eth1
>             |-----------------|
>             |  firewall+mail  |pocitac 2
>             |-----------------|
>                      | eth0 10.0.0.1/255.255.0.0
>                      | lokalna siet (10.0.0.0/255.255.0.0)

|                                        |
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux