Announce a dotaz - KDE 2.0

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Listopad 30 07:01:44 CET 2000

Dobre rano
Dobra zprava pro ty, kdo maji zajem o novou verzi prostredi KDE - 2.0. V
CHIPu, ktery se objevil vcera na novinovych stancich, redakce slibuje
zarazeni KDE 2.0 na prilohu CD do pristiho cisla, ktere ma vyjit pred
vanoci. Pujde o cislo 1/2001. To by mohlo zajimat predevsim uzivatele
pripojene dialup-em, protoze jde o cca 50 MB dat.
(Mimochodem ve zminenem CHIPu, ktery predevcirem vysel, je i SO 5.2 ve verzi
pro Linux, spolu s podrobnym navodem na pocesteni.

Ja bych se chtel jeste zeptat nekoho, kdo uz KDE 2.0 pouziva, jak si na tom
stoji koffice. Predevsim me zajima pouziti ceskych fontu a tisk.

Dekuji

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz