zalohovanie dat na pasku

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Listopad 30 08:14:04 CET 2000

Zdravim.

Dostal som do ruk pasku na zalohovanie, taku tu srandu na 4 GB dat.
V zivote som s nicim takym nerobil, a man mt ma dost odstrasil.
Nemozte mi niekto poslat hotovy zalohovaci script, alebo odkazat
na nejaky dobry zdroj. Nemam totiz moznost sa s tym dlhsie pohrat
a prist na vsetky finty ako sa s tym pracuje.

A dalsia vec: troska okolo teorie zalohovania dat.

Ako sa najlepsie zalohuje na taketo zariadenie ? Potrebujem
robit denne zalohy. Ukladaju sa len zmeny oproti minulemu dnu ?
Ak hej, ako sa to zistuje ? Proste potrebujem troska uviest do
problematiky.

dik

s pozdravom

----