ako spustit script v php ak php je modul apache ?

Čtvrtek Listopad 30 08:49:41 CET 2000

Petr Tomasek napsal:

> [...]

dovolil bych si s tim nesouhlasit. pri --with-apxs vytvori libphp3.so bez nej
php.

> Hmm.. to by me zajimalo, kolik % binarek je stripnutych...

no, nektere distribuce skoro vsechny

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Tv> We are debian.org, resistance is futile, you will be apt-get upgraded.