Opet routing

j.duksa DJ.Jaja na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 09:11:07 CET 2000

	Dobry den

	Mam opet problem s routingem nastavil jsem jednu pracovni stanici jako branu . Jednou sitovkou do lokalni site 192.168.1.0 a druhou do
site 192.168.7.0 (ve ktere je pripojeno PC s win) . Ale bohuzel chodi akorat ping a to jeste akorat nejdal na server pres ktery jsme pripojeny na internet . A dalsi problem
 je v tom ze ostatni pracovni stanice na siti 192.168.1.0 me nevidi v okolnich pocitacich (stanice s win) ale ani ja je . Zadam vas o radu co mam jeste udelat abych se
dostal na net a abych videl stanice v siti 1.0 a obracene ?

					Predem Dekuji  za radu
						Jarmil Duksa

J.Duksa	|

Student VOS KH	| Rocni praxe

Diskzokej               | Trutnov-Moby Dick,Kutna hora-Andel,Sazava-Chechtak