Diskless referencie

Vaclav Stepan w na bobr0.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 30 10:08:02 CET 2000

On Wed, Nov 29, 2000 at 05:08:30PM +0100, Tomas Kouba wrote:
> [...]

Pouzivame v jedne ucebne LTSP (www.ltsp.org (?)), server PII/300 s 128 RAM,
klienti 486/DX2 66, resp. SX 33 s 8 MB RAM.

Pres klient Novell se prichozi prihlasi na sit, pres davku natahne
loadlinem obraz jadra a nahodi se X proti serveru (X -query server).
Pri normalnim zatizeni site a peti klientech pracujicich s Netscape,
aplikacemi v xterm a Emacs to (s fvwm) reaguje rozumne svizne (klientske
stanice stihaji).

Na www strankach LTSP najdete i odkazy na stranky o vytvoreni boot-rom etc..

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz