Announce a dotaz - KDE 2.0

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 30 11:17:08 CET 2000

On 30/11/2000, Josef Vogeltanz wrote:

> Dobra zprava pro ty, kdo maji zajem o novou verzi prostredi KDE - 2.0.
> V CHIPu, ktery se objevil vcera na novinovych stancich, redakce
> slibuje zarazeni KDE 2.0 na prilohu CD do pristiho cisla, ktere ma
> vyjit pred vanoci. Pujde o cislo 1/2001. To by mohlo zajimat predevsim
> uzivatele pripojene dialup-em, protoze jde o cca 50 MB dat.

KDE 2.0 budou take na nejblizsim CD casopisu Internetu. Bohuzel tam mam
omezeny prostor, takze se vesly jenom binarky v RPM (predesilam, ze uz
ted jsem si vedom jedne chyby: na CD bude chybet balicek s ceskymi
hlaskami, nejak jsem na nej zapomnel).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas