SOLVED: Pasivni prenos FTP - co to presne znamena?

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Listopad 30 11:48:41 CET 2000

Staci pridat stealth patch do jadra, pak se nechyta - nmap (stealth
scan) zjisti, ze vsechny porty jsou ve stavu filtered (samozrejme krome
tech umyslne otevrenych). Xmas scan zjisti, ze vsechny porty jsou open
(coz samozrejme neni pravda).

[root na host:~#] nmap -sS host

Starting nmap V. 2.53 by fyodor na insecure.org ( www.insecure.org/nmap/ )
Interesting ports on host (192.168.0.1):
(The 1517 ports scanned but not shown below are in state: filtered)
Port       State       Service
21/tcp     open        ftp
22/tcp     open        ssh
25/tcp     open        smtp
80/tcp     open        http
443/tcp    open        https
3128/tcp   open        squid-http

Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 182 seconds

vsimnete si i toho casu - protoze host neodpovida RST paketem, trva mu
to podstatne dele.

Petr Tomasek wrote:

> Mno, -y je docela nedokonale...  priklad:
>
> -----------------------
> [root na alef /root]# nmap  alef
>
> Starting nmap V. 2.3BETA10 by Fyodor (fyodor na dhp.com,
> www.insecure.org/nmap/)
> Interesting ports on alef (10.0.1.109):
> Port    State       Protocol  Service
> 22      open        tcp       ssh
> 80      open        tcp       http
>
> Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 5
> seconds
>
> [root na alef /root]# nmap -sX alef

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !