CVS pserver necte CVSROOT/passwd

Daniel Fiser daniel na smartec.es
Čtvrtek Listopad 30 16:45:16 CET 2000

Zdravim.

Mam problemy s pserverem CVS (server cvs-1.10.7-7, client cvs 1.11). Mam
dojem, ze mi ignoruje CVSROOT/passwd, kde mam toto (hesla jsem ziskal z
htpasswd):

[cvs na pruebas CVSROOT]$ more passwd
anonymous::cvs
daniel:nejake_heslo:cvs

Dale v CVSROOT/config mam nastaveno, aby pserver v pripade, ze nenajde
uzivatele v CVSROOT/passwd, hledal v /etc/passwd:

[cvs na pruebas CVSROOT]$ more config
# Set this to "no" if pserver shouldn't check system users/passwords
SystemAuth=yes

Jako uzivatel anonymous se nemuzu pripojit (cvs login: authorization
failed: server pruebas rejected access). Uzivatel daniel se pripoji bez
problemu, ovsem to pouze proto, ze je to i systemovy uzivatel (a
samozrejme s helsem ze systemu, ne ze souboru CVSROOT/passwd). Pokud
nastavim v CVSROOT/config SystemAuth=no, tak se pripoji zase jenom
systemovi uzivatele.

Nemate nekdo prosim nejaky napad, v cem by mohl byt problem?

Daniel Fiser