Beginner - kompilace a gcc

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Čtvrtek Listopad 30 19:30:12 CET 2000

Dne Čt, 30 lis 2000 jste napsal(a):
> Prosim poradte nekdo co mam nakonfigurovat v kompilatoru gcc. Pri zadani
> prikazu make zapocne instalace a potom mi vypise, ze nemuze vytvaret
> binarky. Mam RH 6.1CZ.  Kompiluji jako root, adresar se zdrojovym textem mam
> ve svem domovskem adresari. Diky moc.

Neni tam configure, config a pod?
Taky by tam mela byt nejaka dokumentace jak prelozit a instalovat.

|                                        |
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux