NVidia

d na d-c.sk d na d-c.sk
Čtvrtek Listopad 30 20:27:20 CET 2000

Zdravim

Problem s RIVA TNT2 M64 som nakoniec vyriesil parametrom XkbDisable. DOteraz
nerozumiem preco tomu tak je ale s tymto parametrom to nabootuje.
Dalsia otazka , ktoru by som si dovolil polozit je kvalita zobrazovania fontov.
Pri behu sa mi stava ze po prepnuti do konzoly a naslednom vrateni sa do X mi zmiznu
fonty. Proste ich nevidno. Mate niekto nejake riesenie ?
Fonty nepouzivam cez xfs.
A posledna otazocka : tuhnu Vam Xy s rivami ? resp. vytuhne vam niekedy cely komp pri
Xoch s HW riva tnt2 m64 ?

Dakujem

P.S. : rad by som sa podakoval _daemon_ovi a moje z #linux.cz :-)
--
|               Daniel  Ciprus  |