Nefunguje inet

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Neděle Říjen 1 11:41:54 CEST 2000

vbazgier na centrum.cz wrote:

> dobry vecer,
>
> mam takovy mensi problem s rozchozenim internetu na mem linuxu
> (RH6.1). Vlastnim modem Rockwell 56k (externi) pripojeny ke com2
> (ttyS1). Modem je nakonfigurovany spravne. Kdyz se pokousim
> pripojit k worldonline prostrednictvim kppp tak se modem polozi,
> kdyz overuje uzivatelske heslo a jmeno(heslo i jmeno je dobre).
> Muzete mi nekdo prosim poradit?
>
> diky
>
> bass
^^^^^^^^^^^^^^

Zdravim,
Toto mi presne delalo na meho providera, klasicky pripad, ze tamni
servery jsou "pouze m$-winXY-dialiny". Lze to ale rozchodit
prenastavenim souboru v adru /etc/ppp a /etc/sysconfig/network-scripts.
Adresar /etc/ppp nastavte takhle.

Tohle bude v "/etc/ppp/options" :

asyncmap 0
noauth
crtscts
lock
modem
mru 296
proxyarp
lcp-echo-interval 30
lcp-echo-failure 4
noipx
kdebug 9

-------------------------

pap a chap-secrets nastavte takhle:
jmeno ppp0 heslo *
-------------------------------

fajl /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp0 (kdyz neni udelejte ho a
donastavte hodnoty):

DEVICE="ppp0"
ONBOOT="no"
USERCTL="no"
PEERDNS="yes"
MODEMPORT="/dev/ttyS1"
LINESPEED="115200"
PERSIST="no"
DEFABORT="yes"
DEBUG="yes"
INITSTRING="ATZ"
DEFROUTE="yes"
HARDFLOWCTL="yes"
ESCAPECHARS="no"
PPPOPTIONS=""
PAPNAME="login"
CHAPNAME="login"
REMIP="xxx.xxx.xxx.xxx"
NETMASK=""
IPADDR=""
MRU=""
MTU=""
DISCONNECTTIMEOUT=""
RETRVTIMEOUT="5"
BOOTPROTO="none"

vytvorte v adru /etc/sysconfig/network-scripts soubor "chat-ppp0"a dejte
ho nej tohle:

'ABORT' 'ERROR'
'ABORT' 'NO CARRIER'
'ABORT' 'NO DIALTONE'
'ABORT' 'Invalid Login'
'ABORT' 'Login incorrect'
'''ATZ'
'TIMEOUT' '60'
'OK' 'ATX3DPxxxxxxxxx'
'CONNECT'

Zase si upravte potrebne hodnoty.

Pak spusteni vytaceni bude pomoci "ifup ppp0" a zaveseni "ifdown ppp0"
Me to takhle chodi od te doby OK.

Zdravi
	Jakub Mahdal