Linux - pada

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Říjen 1 14:52:13 CEST 2000

Michal Vadila wrote:

> V poslednej dobe (s najväčšou pravdepodobnosťou od doby keď som si
> upgradol na RH 6.2 alebo na kernel 2.2.16-17) sa mi pomerne často stáva,
> že mi úplne vytuhne Linux. Prebieha mi to asi takto, že:

> VM: do_try_to_free_pages failed for dump...
> VM: do_try_to_free_pages failed for dump...
> VM: do_try_to_free_pages failed for dump...
> Co to moze byt?

Tyhle hlasky neznam, ale na jednom PC s RH6.2 mi Linux vytuhaval podobne,
jak popisujete. Jsou tam ovsem SCSI disky vcetne vypalovacky. Vetsinou to
vytuhlo
nedlouho pote, co byla pouzita ta vypalovacka stylem CDROM -> Vypalovacka.
Pomohl jsem
si upgradem na 2.2.17, vlastni rekompilaci a vyhozenim programu autorun
(Nevim, jestli
to posledne jmenovane opravdu zpusobovalo tyhle problemy, ale procesy s nazvem
autorun
se mi ve vypisu ps, nejak premnozovali. ;-). Tomu padani pomohl predevsim
upgrade
a rekompilace jadra. Taky jsem mel puvodne podezreni na HW.

                         Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky