Couldn't allocate sk_buf

Robert Wolf wolf na umbr.cas.cz
Neděle Říjen 1 16:47:11 CEST 2000

Dobry den,

zacalo se mi objevovat casto hlaseni Couldn't allocate sk_buf (nebo takhle
nejak) a pote server zatuhne. Tuhle hlasku mi server vypsal uz drive, ale
jen parkrat a tehdy neprestal reagovat.

Ted ale zacne tuhle hlasku na konzoli vypisovat stale a nereaguje ani na
ping.

Je to RedHat 6.1cz, jadro 2.2.12, pocitac je 486/66, 16 MB ram, HD 1,2 GB
swap 90 MB (dal jsem pro jistotu).

Bezi na nem apache (jen pro lokalni sit, zatim nepouzivan), postfix
mailserver, lokalne named, maskarada, ssh, mgetty pro modem, samba.

nevite cim je zpusobovana ta chyba? muze to byt nedostatkem fyzicke
pameti? nebo to muze delat DoS utok? myslite, ze by pomohlo nove jadro?
(nutne ho nepotrebuju, 4 uzivatele se pripojuji jen na pop3, smtp a sambu
z mistni site). Poprve se ta chyba objevila 28.9. a podruhe dnes
1.10. (nejaka svatecni chyba, proto se obavam DoS utoku).

Diky za odpovedi.

Wolf.

P.S.: To jsem zvedavy, co jsem zase zapomnel napsat duleziteho o serveru,
abyste mohli lepe poznat, kde by mohla byt chyba.