Pouziva instalator BIOS?

Jan Vitek vitek na zoner.com
Neděle Říjen 1 22:55:17 CEST 2000

re
presne naopak, klasicky fdisk je nejlepsi, pokud chcete skutecnou kontrolu nad diskem, zkuste sfdisk (osobne nedoporucuju pokud mate
cenna data ;-)
provozuju 2x 17GB disky na 486, bios pozna nejakych 210 mega, to je vcelku jedno, pokud spravne pozna zacatek a na nem najde lilo,
kernel a /boot
vyhoda cfdisku je, ze kdyz uz neco (s prominutim) dokopete, aspon to mate v relativne user friendly prostredi ;-)

jo mimochodem, pouziva vubec suse pri instalaci klasicky fdisk nebo nejake specialni udelatko?

pamatuju se totiz ze rozdelovani disku pri instalaci redhetu 5.2 (posledni ktery jsem videl) mi pekne dokopala disk, pritom klasicky
fdisk udelal vsechno jak mel

JV