BFU: RH pres Slackware

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Neděle Říjen 1 23:14:33 CEST 2000

# Na neci radu (resim problem s tim ze po zadani taru na dev/st0 se mi vypise
# chyba st> Can't allocate new tape buffer (nbr 0)) se snazim prejit na
# novejsi jadro (z old 2.2.9 na new 2.2.17). Po instalaci jadra 2.2.17 mi pri
# pokusu o spusteni Progressu hlasi system chybu "segmentation  fault". Nevim
# jestli je to hlaska Linuxu nebo Progressu. Domnival jsem se ze mam mozna
# stare nektere knihovny ktere s tim novym jadrem neumi pracovat a chtel jsem
# to vse upgradnout, ale nemam instalcky na Slacware, kdezto na RH mam.

Zdravim,
  tak si bud sezente nove pro Slack a nebo si to cele preinstalujte, ale
na cisty disk, ne pres jinou distribuci.
  Pokud nemate zalohu a cas na pokusy, tak proc chcete delat toto? Neni
jednodussi upgradnout casti toho slacku nez to preplacavat jinou distribuci?
Sam si tim pridelavate praci.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0603-167911
     http://www.ipex.cz/~vojta                   mailto: vojta na ipex.cz

       GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
         PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?