Fw: Found: Conexant/Rockwell Driver

BiNARY MANiAC bman na miesto.sk
Neděle Říjen 1 21:37:22 CEST 2000

>Zdravim,
>
>IMHO by to mohlo byt problemem digitalni/analogova ustredna. Pokousite
>se vytocit digitalne, a vase ustredna by mohla byt analogova, DT znamena
>dialTone, tonova volba, zkuste misto DT nacpat DP coz je pulsni,
>analogova volba.

Nie v tom to nebude, som na digitalnej ustredni a ked vytacam pulznou
volbou tak ustredna nereaguje. Funguje len tonova.

Asi to bude v tom, ze v ovladaci nie je implementovana funkcia na
vypnutie detekcie ozn. tonu. Robil to nejaky Francuz a tam asi maju
standardny ozn. ton. Preto som sa pytal ci sa to neda nejako inak
obist.